Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (11)

verven.....:S
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hg tegelreiniger werkt echt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
speciaal voegenwitspul kopen en gebruiken. Zie voor voorbeeld de link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vervuiling door zeep resten is ontstaan kan je het heel goed reinigen en schoon krijgen door er met chloor over heen te gaan (bleek maar dat niet de natuur vriendelijke De gele Glorix) puur erop smeren en dan afspoelen zonder schrobben toch weer mooie voegen.
Volgens mij heeft het te maken met zeep is een base en chloor een loog de enen heft de andere op of neutraliseert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
insprayen met antikalk. Te koop bij de supermarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn voegen waren plaatselijk wit geworden op de plaats waar eerder een wasmachine had gestaan en onder de douche
Omdat het moeilijk terug in grijs was te maken heb ik in de hele badkamer alle voegen licht gemaakt met kalkreiniger.
Voorzichtig in de voeg gieten en minstens 2 minuten laten intrekken.
Vooral bij een donkere tegel staat dat erg mooi.
Ik heb het dus wel over de vloer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een stoom apparaat krijg je ook je voegen weer als nieuw!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaakazijn, ook wel huishoudazijn genaamd, in een spuitflacon doen en dan voorzichtig tussen de voegen spuiten en dan even in laten trekken. Daarna met water schoonmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
insmeren met bleek en een nachtje in laten trekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan je voegen weer het snelst wit krijgen door anti-schimmel spray te gebruiken van het merk Otto-Chemie

ik gebruik het zelf ook, maar dat is omdat ik het ook verkoop, het is een kwestie van opspuiten 10 minuten laten inwerken en afspoelen, het werkt tegen het weer in je voegen stucwerk ven vooral tegen die oranje/rode aanslag op je kitnaden, als je die 10 minuten blijft kijken zie je het echt voor je ogen verdwijnen je kan het iedergeval krijgen krijgen bij alle Megategels let wel op zit ook wat chloor in dus niet je zondagse kleding aan als het hardnekkig is dan herhaal je het nog een keer en dan moet het echt schoon zijn.

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HG schimmel/vocht/weerplekken reiniger, werkt ideaal,
ff sprayen, in laten trekken, en afspoelen met een schuursponsje eroverheen, klaar! gebruik het zelf ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding