Heb een witte broek,gebleekt in chloor, en is nu geel geworden.Is dit nog te herstellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
19K

Antwoorden (5)

Efcha wit van Biotex' o.a. te koop bij Kruidvat. Mimimaal 2 uur laten weken en daarna wassen. Werkt fantastisch! Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dralon of HG.. die hebben ook zo iets.. heb mijn roze jurk weer wit gekregen..zoals het ook hoorde te zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt dus geen witte broek, maar een gele. En inderdaad de hierboven aanbevolen producten helpen (wel eens).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
witte textielverf kopen en de broek wit verven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeelde kleding een uurtje of 3 onderdompelen in Biotex Echfa wit, daarna wassen in de wasmachine en alles is weer helemaal echt wit. Let wel op het materiaal het is geschikt voor wit katoen, wit linnen en wit synthetische kleding.
Het is niet geschikt voor wol, zijde, en gekleurde kleding.
Succes !

Toegevoegd na 3 minuten:
Natuurlijk is gekleurde kleding n.v.t.