met een doekje en wat was middel:D en miss een schuursponsje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat het geen vetvlek is, want dat zou je wel wegkrijgen.
Een oude vlek van frituurolie is nog moeilijk te verwijderen. Misschien kan je eens proberen met wat water met vaatwasmiddel er in. Dat is toch sterker dan andere schoonmaakmiddelen. Handschoenen niet vergeten en eerst proberen op een onzichtbaar plekje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!
Dasty te koop bij de Wibra haalt elke vette plek weg. En dat is echt zo!
Verder kun je van moderne afzuigkappen de filters in de vaatwasser doen, en anders koop je bij de Blokker filters die je op maat kunt knippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met ammoniak!