Welke diepvrieslabeltjes zijn goed, beschrijfbaar en eenvoudig weer te verwijderen?

Heb nu van Marskramer, maar het papier scheurt als je hem weer wilt verwijderen. Dus een gedoe met schoonmaken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede vraag, ik worstel hier ook mee, ben benieuwd naar de antwoorden. + 1

Het beste antwoord

Ik gebruik nu ook een CD pen voor op mijn bakjes. Dat is makkelijk weer te verwijderen met wat alcohol waar je de thermometer ook mee schoonmaakt.

Maar eerder had ik van die kleine stickervelletjes van de Herma, oa te koop bij Bruna. En als je die er meteen afhaalde (wanneer alles nog bevroren was) dan lukte dat meestal perfect. Maar dan niet langer wachten want dan plakte het weer meer vast.

Maar een CD pen werkt echt perfect. Of een watervaste stift, maar die zijn vaak weer zo dik dat je daar niet mooi klein mee kan schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de tip. Nadeel is dat die bakjes in de vriezer blijven totdat je ze wilt gebruiken. Juist dan heb je de label nog nodig. Maar met de stift ga ik proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt, maar ik bedoelde dat zodra je het bakje eruit hebt gehaald dat je dan ook onmiddelijk de label eraf haalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ok. Dat moet ik dan nog proberen.

Andere antwoorden (2)

Als je RVS bakjes gebruikt, kun je er met een stift opschrijven. Dit kan je er ook weer makkelijk afwassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook diepvrieszakken te koop waar je op kunt schrijven. Vind ik persoonlijk erg handig.