Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke diepvrieslabeltjes zijn goed, beschrijfbaar en eenvoudig weer te verwijderen?

Heb nu van Marskramer, maar het papier scheurt als je hem weer wilt verwijderen. Dus een gedoe met schoonmaken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede vraag, ik worstel hier ook mee, ben benieuwd naar de antwoorden. + 1

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik nu ook een CD pen voor op mijn bakjes. Dat is makkelijk weer te verwijderen met wat alcohol waar je de thermometer ook mee schoonmaakt.

Maar eerder had ik van die kleine stickervelletjes van de Herma, oa te koop bij Bruna. En als je die er meteen afhaalde (wanneer alles nog bevroren was) dan lukte dat meestal perfect. Maar dan niet langer wachten want dan plakte het weer meer vast.

Maar een CD pen werkt echt perfect. Of een watervaste stift, maar die zijn vaak weer zo dik dat je daar niet mooi klein mee kan schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de tip. Nadeel is dat die bakjes in de vriezer blijven totdat je ze wilt gebruiken. Juist dan heb je de label nog nodig. Maar met de stift ga ik proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt, maar ik bedoelde dat zodra je het bakje eruit hebt gehaald dat je dan ook onmiddelijk de label eraf haalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ok. Dat moet ik dan nog proberen.

Andere antwoorden (2)

Als je RVS bakjes gebruikt, kun je er met een stift opschrijven. Dit kan je er ook weer makkelijk afwassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook diepvrieszakken te koop waar je op kunt schrijven. Vind ik persoonlijk erg handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding