Hoe krijg de Dorma deurdranger de laatste 2cm ook helemaal dicht?

Hoe krijg ik de laatste 2 cm. van mijn winkeldeur met een in de grond ingebouwde Dorma Schüko deurdranger helemaal dicht? Als ik de grondplaat weghaal zie ik twee stelschroeven voor de sluitkracht en de rem. Maar die twee cm krijg ik hiermee niet dicht. Is er misschien een handleiding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat de deurdranger door Dorma geplaatst is, ga er dan niet zelf aan knutselen, want dan vervalt de garantie. Neem contact op met Dorma, hun telefoonnummer is: 0488 418100. Als je het wel zelf gemonteerd hebt, kun je ook aan hen vragen, hoe je dit moet oplossen, dan krijg je een vakkundig advies.