Essent benaderd nu de klant, omdat ze hun eigen systeem niet meer begrijpen?
Het moet echt niet gekker worden bij essent...
Omdat ik in het verleden niet nader te specificeren problemen heb gehad met essent. En ik om toekomstige problemen te voorkomen op iedere ? van de maand automatisch geld naar de rekening van essent laat storten onder vermelding van klantnummer etc. Word ik vandaag dus voor de zoveelste keer door essent benaderd om dit per automatische incasso te laten doen...
De reden dat ik nu dus werd gebeld is het volgende: Omdat men heeft geconstateerd dat ik op de ? van de maand geld over maak. En zij liever enkele dagen daarvoor per automatische incasso incasseren. Kreeg ik dus een hele preek. Want dit kon toch echt niet...
Op mijn vraag of er achterstand was. Kreeg ik nee als antwoord. En op de vraag of dat ik steeds na de vervaldatum betaalde kreeg ik nee als antwoord. Waarna de hele preek opnieuw begon. Op mijn vraag of dat de dame in kwestie het systeem van essent wel begreep. Kreeg ik wederom een nee als antwoord...
Ben ik nu echt een uitzondering. Of zijn er meerdere mensen door essent benaderd, omdat zij hun eigen systeem niet meer begrijpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.