Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je ook minder ruimte créeren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
478
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja hoor, zet je huis vol meubels en prulletjes en je krijgt vanzelf minder ruimte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal vol zetten inderdaad, maar dan krijg je al snel een rommelig effect.

Wat ook werkt, zonder dat het rommelig wordt, is de dingen die je al hebt op een andere manier neerzetten, zoals een bankstel dat normaal tegen de muur aan staat, in het midden van de kamer zetten, of de eettafel meer in het midden.
De spullen dus wat meer verspreiden.
Verschillende dingen aan de muur, in plaats van een lege muur.

Grotere spullen neerzetten, heb je nu een kleine salontafel, dan kun je een grotere neerzetten bijvoorbeeld.

Ik wil ook mijn zonen wel een middagje loslaten in je huiskamer, dan heb je ook in een mum van tijd minder ruimte, whahaha!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, echter of je dit zelf kan denk ik niet.

In zwitserland is de CERN druk bezig om o.a. Anti-Materie te creeren. Dat zorgt ervoor dat Materie, 'verdwijnt'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een te grote woonkamer/open keuken gehad. Hoe meer ik er in zette, hoe groter het leek te worden...
Uiteindelijk ben ik gaan werken met kleine scheidingswanden. Ook ben ik hoeken gaan creëren voor verschillende dingen zoals eten, hobbyen, boeken enzovoort. Ik maakte als het ware kamertjes in de grote ruimte. Ik wéét dat het echt niet mee valt om het 'knus' te maken als een ruimte te groot is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding