Weet iemand of er een koektrommel in rood met witte stippen te koop is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, alsof ik dat niet eerst geprobeerd heb.. ;-)

Antwoorden (5)

Vaak heeft de hema wel zulke spullen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eén heb ik er gevonden die redelijk overeenkomt met jouw wens, zie http://www.krabbendam-kadoverpakking.nl/koektrommel-hipmetstip-doorsnee-210x67mm-stuks-p-7012.html?cPath=290_48
Er is meer keuze in effen rode koektrommels. Dan zou je er zelf witte stippen op kunnen appliceren. Of rode trommels met andere witte opdruk, zoals tekst of hartjes.
Amadea
12 jaar geleden
Ik heb laatst zo'n koektrommel gezien bij de Xenos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je heb van die koektrommels van pip alleen die zijn best wel prijzig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er een! Van de HEMA. Het stickertje zit er nog op aan de onderkant, dus ik zou de productcode ofzo kunnen geven. Ik weet alleen niet welke van de twee het is.
Maar ik heb hem al ruim een jaar geleden gekocht..

Toegevoegd na 27 minuten:
Hopelijk is de foto duidelijk genoeg!
Bij het > dingetje staat: "59.366.41"
Daaronder staat: "80.86.0011"

Hopelijk hebben ze hem nog ergens voor je! Lijkt me sterk dat alle rode koektrommels uitverkocht en weg zijn. :)