is een ikea PS kast makkelijk te demonteren en weer in elkaar te zetten?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80100190

ik wil een grijze (die alleen nog 2 de hands te koop is) aanschaffen en versturen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
4.6K

Het beste antwoord

Zeer waarschijnlijk geen probleem,
echter je gaat hem kopen, zonder het gezien te hebben.
Dan weet je dus niet of ie de vorige keer (keren) netjes in elkaar is gezet.

Je kan het ook verzenden voor 12,20 zonder het uit elkaar te halen, maar ook dan ben je afhankelijk van hoe netjes ze hem inpakken.
http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakket/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Eigenschap ikea meubelen: 1malig in elkaar te zetten. Daarna niet goed meer uit/in elkaar te zetten of te verhuizen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat metalen kastje? Ja hoor, geen probleem. Overigens voor veel meubels van Ikea. Had het eea met de verhuizing staan, en net zo makkelijk weer uit- en inelkaar gezet.
Alleen 1 belangrijke tip: Zorg dat je het juiste gereedschap hebt! Soms krijg je speciale inbussleutels geleverd bij het product, wel verdomde handig als je die ook bij de koop krijgt. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inbussleuteltjes zijn voor weinig bij de bouwmarkt te koop, het zijn standaard maten.
Superhandig vind ik een inbus-bitsetje voor op de accuboor.
nee dat hoeft geen probleem te zijn. Je kan hem het beste met ze tweeen uit/en inelkaar zetten.Twee zien meer dan een! En/of maak foto"s met bv je mobiel.

succes
Bronnen: