Is er een einde voor alles?

???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Kimath
12 jaar geleden
volgens mij wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komt een einde aan alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omg ik word hier gek van :p ik denk 's nachts ook alleen aan dit waar blijft je gedachte als alles weg is blabla bla ik we fucking gek!

Antwoorden (4)

Alles is nogal een ruim begrip. Op een gegeven moment zal de aarde vergaan, maar dan zal er nog wel stof overblijven. Dus nee, niet voor alles is een einde. Materie zal blijven bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zoals er ook een gezegde is: Aan alles komt een eind.
Amadea
12 jaar geleden
Aan alles komt een 'eind' , om vervolgens weer te 'beginnen'.

Kijk maar naar de natuur om je heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alles heeft een einde en een worst wel twee =)