Hoe pak je piepschuimen balletjes in als je die wilt opsturen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een vacuumsealer hebt dan zou ik het daarmee proberen. Het zal waarschijnlijk wel eerst alle kanten opvliegen omdat het plastic ook heel statisch is, of juist de bolletjes statisch maakt, dat weet ik niet. Maar als het eenmaal is dichtgeseald dan kan het ook geen kant meer op en heb je ook nog eens een platter en hanteerbaarder pakketje. Toegevoegd na 4 minuten: Denk ik... zie mijn reactie op de vraag.

Ik zou er van die kleine piepschuime krulletjes bij doen. Dan beschadig je ze niet zo gauw.

Nou... in een zakje en dat zakje gaat in een doosje. Zo doe ik het al jaren.... Je kunt ze ook in een piepschuim doosje doen, of in een kartonnen, glazen, plastic of houten doosje. Heb nog wel 100 opties.... :)

gewoon in een krant of keukenpapier wikkelen en dan in een doosje doen

In bubbeltjesplastic doen en dan in een doosje vastzetten met krantenpapier(proppen). Toegevoegd na 53 seconden: Vastzetten zodat het niet kan schuiven. Proppen maken zodat de ruimte tussen balletjes en doos kleiner is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100