Wat is een goede kleurencombinatie bij zilver?

Welke kleur zou ik nog best kunnen gebruiken bij een zilvere kersttafel? We gaan een zilvere tafellaken gebruiken en we zijn nog aan t twijfelen over de kleur van de overloop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
9.2K

Antwoorden (14)

Misschien is rood de kleur van kerst leuk bij het zilver? In je profiel foto zit ook groen bij het zilveren jasje, misschien is groen bij het zilver wel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou daar een warme kleur tegenover stellen.
mij lijkt rood erg mooi, of zelfs goud.
13 jaar geleden
Erg mooi is zwart met wit en zilver.
Trendy en ook mooi is paars met zilver en roze accenten.
Rood vind ik persoonlijk mooier met goud, behalve bordeaux rood. Dat is ook wel chique met zilver.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wanneer je een loper ziet die een zilverdraad erdoor heen heeft of zilveren motief, neem die dan ongeacht de kleur. Zo heb je altijd een geheel dat bij elkaar past.
13 jaar geleden
Paars! Ik vind paars met zilver erg mooi staan in mijn boom!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zilver gaat goed samen met rood
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel donkerblauw. Dan strooi je nog wat gouden of zilveren sterretjes over de loper, zo lijkt het net een sterrenhemel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit.
Zo'n mooie combinatie, zo echt passen bij sneeuw en kerst.
Wel klassiek. Maar ik heb het zelf ook en geniet al van het kijken ernaar!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf ook een kamer met zilver....Nou doe maar niet groen en zo hoor. Ik zou donker paars zwart wit en Creme kleur doen net zoals mij komt alles goed xxx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zilver met donkerblauw en goud absoluut met rood!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zilver staat super-chique met lila en zwart.
Of met lila en paars-blauw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan de kleuren van de inrichting van je huiskamer, daar zou ik in ieder geval rekening mee houden om het een "af" geheel te laten worden. Wit is overal mee te combineren, en staat nog eens heel chique ook, vooral als je het afmaakt met mooie kaarsen en evt. iets met bloemen (vooral laag, zodat je je overbuurman/vrouw nog ziet). En natuurlijk zwart, ook erg mooi met zilver.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zilver-Wijnrood en Zwart
Chique dus!
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou b.v. een bordeaux of paarse loper kunnen gebruiken staat erg chique erbij.
13 jaar geleden
Combineer het met de kerstballen in je kerstboom, dan blijft het geheel 1 kleur en vloekt het niet bij elkaar.