welke koekoeksklok vind een kind het leukst?

Ik heb koekoeksklokken gezien waar geen vogel uitkomt maar een ander beest.

Maar de koe en de aap die geluiden lijken goed. Het schaap en de poes maken een raar geluid en lijkt niet op een poes of schaap/

Nu twijfel ik tussen een aap of een koe.

Ik wil zon klok voor mn kleinkind, want dat vinden ze leuk.

Maar wat vind een kind leuker een aap eruit of een koe?

Mensen die bijvoorbeeld nog kleintjes hebben kunnen dat misschien wel weten? Meeste stemmen gelden en die koop ik. Want mijn kleinkind kan nog niets zeggen omdat ze pas 6 maanden is en ik wil er alvast een.

Ze zien er niet uit die klokken, maar bij kleine kinderen moet je je smaak laten vallen. Roze en neongroen is in bij peuters
Dofa

Ik weet t Dit is geen vraag, die onder wetenschap valt. Hoewel

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens komt die klok in mijn huis te hangen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ik ken ze, die variatie bij de koekoeksklokken. Denk toch dat je het langer uithoudt met de originele.
De andere dieren ziet kleinkind al zo vaak in boekjes en op plaatjes, dat JUIST dat vogeltje langer leuk blijft.

Jij vindt ze leuk. Kleinkind heeft nog niet kunnen zeggen dat die het leuk vindt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb jij een punt. Ik vind ze erg leuk dat is waar. Maar ik wil wel dat mijn kleinkind het t leukst vind vandaar mijn vraag. Je hebt me zwaar aan het twijfelen gebracht nu. Dankjewel:-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dit antwoord het beste. Ik vind het goed onderbouwd en wat ik zelf niet verwacht had is dat ik allebei niet neem. De koe en de aap niet. Ik denk nu toch ook dat het vogeltjetoch langer leuk blijft. Het word een eendagskoekoeksklok, die ik per dat moet opslingeren. En alleen als mn kleinkind bij mij is of logeert. Hij is wel duurder:-( maar het is voor het goede doel:-) De andere antwoorden vond ik ook leuk en goed. Ook bedankt voor de moeite.

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat een kind het niet veel uit maakt. Het is meer hoe jij het brengt. Grapjes maken om de aap of loeien met de koe. Als
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zelf gewoon voor een koekoeksklok gaan, maar als geintje is een KOEkoeksklok natuurlijk ook wel leuk. En een koe is wel een dier dat voor kinderen eerder interessant is, een aap wordt pas later leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee idd KOE koeksklok. Ik had het nog niet in de gaten gehad. Leuk dit antwoord. Ja dat denk ik ook wel dat ze pas later weten wat een aap is omdat die hier niet wonen.
Koe koe klok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn zoon in de kleuterklas is de koe populairder dan de aap.Hij heeft een vrienden boek en daar staan lijstjes in die de moeders invullen voor hun kinderen . ( je kent ze misschien wel die vrienden boekjes?) En bij bijna iedere bladzijde staat de koe als lievelingsdier ingevuld. Af en toe een keer de poes of een ander dier maar een aap ben ik nog niet tegen gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de gewone koekoeksklok! Wat weet een klein kind nu van grapjes en variatie op iets wat wij al zo lang kennen. Ik vond als kind een koekoeksklok zo mooi en er was iemand die speciaal voor mij de koekoek uit zijn huisje liet komen en koekoek roepen.Dat vergeet ik nooit meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ mee eens, heb dezelfde ervaring en ben laatst in het Zwarte woud wezen kijken naar alle daar gemaakte koekoeksklokken :-)