welke koekoeksklok vind een kind het leukst?

Ik heb koekoeksklokken gezien waar geen vogel uitkomt maar een ander beest.

Maar de koe en de aap die geluiden lijken goed. Het schaap en de poes maken een raar geluid en lijkt niet op een poes of schaap/

Nu twijfel ik tussen een aap of een koe.

Ik wil zon klok voor mn kleinkind, want dat vinden ze leuk.

Maar wat vind een kind leuker een aap eruit of een koe?

Mensen die bijvoorbeeld nog kleintjes hebben kunnen dat misschien wel weten? Meeste stemmen gelden en die koop ik. Want mijn kleinkind kan nog niets zeggen omdat ze pas 6 maanden is en ik wil er alvast een.

Ze zien er niet uit die klokken, maar bij kleine kinderen moet je je smaak laten vallen. Roze en neongroen is in bij peuters
Dofa

Ik weet t Dit is geen vraag, die onder wetenschap valt. Hoewel

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens komt die klok in mijn huis te hangen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ken ze, die variatie bij de koekoeksklokken. Denk toch dat je het langer uithoudt met de originele. De andere dieren ziet kleinkind al zo vaak in boekjes en op plaatjes, dat JUIST dat vogeltje langer leuk blijft. Jij vindt ze leuk. Kleinkind heeft nog niet kunnen zeggen dat die het leuk vindt....

Ik denk dat een kind het niet veel uit maakt. Het is meer hoe jij het brengt. Grapjes maken om de aap of loeien met de koe. Als

Ik zou zelf gewoon voor een koekoeksklok gaan, maar als geintje is een KOEkoeksklok natuurlijk ook wel leuk. En een koe is wel een dier dat voor kinderen eerder interessant is, een aap wordt pas later leuk.

Koe koe klok

Bij mijn zoon in de kleuterklas is de koe populairder dan de aap.Hij heeft een vrienden boek en daar staan lijstjes in die de moeders invullen voor hun kinderen . ( je kent ze misschien wel die vrienden boekjes?) En bij bijna iedere bladzijde staat de koe als lievelingsdier ingevuld. Af en toe een keer de poes of een ander dier maar een aap ben ik nog niet tegen gekomen.

de gewone koekoeksklok! Wat weet een klein kind nu van grapjes en variatie op iets wat wij al zo lang kennen. Ik vond als kind een koekoeksklok zo mooi en er was iemand die speciaal voor mij de koekoek uit zijn huisje liet komen en koekoek roepen.Dat vergeet ik nooit meer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100