Waar kan ik in Nederland een klok kopen met 1, 2, 3, 4, etc. er op?

Toegevoegd na 6 dagen:
Bij het sluiten van de vraag: Jammer! Niemand heeft mijn vraag goed kunnen beantwoorden!

Picture for question
10 jaar geleden
in: Interieur
2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik dacht even 'dat heeft elke klok toch?' Tot ik de foto zag
Antoni
10 jaar geleden
Gelukkig is er iemand die de humor van mijn vraag inziet!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is die klok gewoon zelf gemaakt. Ik heb eens een klok gehad waar de cijfers scheef hingen en vanaf vielen, een groepje lag onderaan bij de zes. Die was wel zo gekocht, erg leuk ook.
Antoni
10 jaar geleden
Deze is ook leuk: http://a0.twimg.com/profile_images/1473944620/clock4.jpg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of deze: http://www.goedkoperuitchina.nl/Webwinkel-Product-32066501/Moderne-klok-met-vallende-cijfers.html

Antwoorden (2)

Bij blokker kun je dat soort klokken kopen. zie ook link

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat is dit dan
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=57809&productId=105317
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Ik bedoelde de klok van de foto bij mijn vraag. Die zie ik niet op de site van Blokker.
ronron1212
10 jaar geleden
Die staat op de beide links die er bij staan. Of moet er echt ect opstaan.
Antoni
10 jaar geleden
Er moet echt "etc." op staan in plaats van de cijfers 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 en 12.
Bij Ikea! Genoeg keuze!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Ik zoek een klok zoals die op de foto bij mijn vraag is te zien, dus een klok met echt de cijfers "1", "2", "3" en "4" en daarna in plaats van de cijfers 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 en 12 het woord "etc." er op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is inderdaad blijkbaar lastig te begrijpen antoni ;)
Antoni
10 jaar geleden
Misschien is de foto niet op alle mobiele telefoons zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou dan toch denken dat iemand zich moet afvragen wat er bedoelt wordt met de vraag want iedereen weet waar je een klok met de cijfers erop kunt kopen toch?
Ritsuka
10 jaar geleden
Nietzoals op de foto volgens mij