Zijn er alternatieven voor die dure brabantia afvalzakken?

Ik heb zo'n hoge smalle afvalbak (30 l), even hoog als een standaardbak, ongeveer de helft smaller.

Ik wil hem niet inruilen voor een gewone want dan steekt hij uit, maar die speciale zakken: 4 euro voor een rolletje!!!!

Weet iemand een alternatieve zak die toch voldoet EN goedkoper is?

Gewone afvalzakken zijn toch eigenlijk te groot, en andere zakken zijn altijd te kort

12 jaar geleden
in: Interieur
25.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoeveel zitten er op een rolletje?
amigo
12 jaar geleden
tja, al een tijdje niet meer gehad, 10 of 20?

Antwoorden (4)

Volgens mij kun je gewoon in de supermarkt terecht voor het eigen merk. Alleen dien je dan even goed naar de afmeting te kijken. Voor zover ik weet verkoopt onze supermarkt om de hoek ook smalle zakken. Wij hebben namelijk zelf ook zo'n smalle en hoge afvalbak.

Het scheelt inderdaad qua prijs enorm of je brabantia zakken koopt of huismerk, niet normaal waarom een merk altijd zoveel moet kosten terwijl het dus schijnbaar ook goedkoper kan!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er bij jou in de buurt een winkel van Action? Die hebben tegenwoordig ook verschillende soorten en maten afvalzak, en flink goedkoper dan bij de supermarkt. Zou je eens kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
DAAR was ik nog niet geweest, goede tip
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je ze die zakken ook hebben, maar misschien heb je geluk! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan best kloppen want ze hebben daar ook verschillende maten afvalzakken.
Wat qua lengte wel zou passen zijn die blauwe afvalzakken die je bij de bouwmarkt kan kopen.

Exacte prijs weet ik niet, maar op het net kan je er 200 krijgen voor 50,- euro

http://www.vendrigpackaging.com/assortiment/afval___hygiene/afvalzakken/Blauwe_afvalzakken.html?id=278
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,

Die v/d Hema met sluittrekkoordje zijn cool,sterk en erg handig en zeker altijd goedkoper !
De HEMA staat 4 : hollandse eenheidsprijzen maatschappij a'dam
Veel artikelen hebben een lagere prijs en op zijn minst zelfde kwaliteit !
Gebruik ze zelf ook en 'n aanrader !
Succes !

Groet Simon