Wij hebben een marmen blad 12 cm met onder tafel uit een ziekenhuis gehaald En bij ons in de tuin gezet. Het blad begint nu langzaam te scheuren ?

De tafel staat recht, en er is niets bijzonders mee gedaan
Hoe kan dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Te grote temperatuur verschillende afgelopen dagen/weken.

Dit kan het blad niet zo goed hebben en daarom scheurt het nu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het blad is kapot gevroren,het vocht wat in het marmer zit is uit gezet,en miet vorst gaat het kapot,helaas is er weinig meer aan te doen.Het blad had water dicht gemaakt moeten worden.
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je min.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je antwoord is goed, echter marmer water dicht maken is een mission impossible, dus dat gedeelte valt af.
Ivana
12 jaar geleden
Bij de man die grafzerken maakt en verkoopt, kan je inlichtingen inwinnen hoe je marmer buiten moet beschermen tegen weersinvloeden. Het kan dus wel Tukkerr
burgos
12 jaar geleden
Inderdaad grafstenen ook was ik vergeten te vermelden.