hoe jaag je muggen weg?

ik heb perongeluk vanavond me raam open laten staan en nu zitten er 5 muggen in mijn kamer rondom mijn lamp. alleen wil ik die muggen natuurlijk graag weg hebben. hoe kan ik dat het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.7K

Antwoorden (9)

Met een elektrische muggenmepper gaat dat het beste.
itsme
13 jaar geleden
Citronella- kaars/spray.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lamp uit doen deur open en in de gang een lamp aan doen als je van dat spul hebt dat muggen niet lekker vinden opdoen en kan je ook op zakdoekjes smeren en in je kamer leggen of ze proberen dood slaan succes en Weltrusten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal vinden ze een soort citroen geur niet lekker.
Je kunt een speciale spray kopen bij bijvoorbeeld de DA.
Zoals Citronella.

Lavendel help ook goed als je dat voor je raam legt komen ze als het goed is niet binnen.

Verder kun je nog parfum of deodorant in je kamer spuiten zodat ze de mensen geur niet kunnen ruiken en je niet kunnen vinden.

Volgens sommige mensen komen ze ook op licht af omdat ze denken dat het de zon is, dus licht.
Dus zorg dat je licht ook uit is!
En ramen en deuren zijn misschien ook wel erg slim.

Als je ze wel hebt kun je ze doden met een vliegenmepper of een elektrische vliegenmepper.
Zelf vind ik de elektrische beter want dan gaan ze vaak meteen dood.

Ik hoop dat het helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is toch mooi dat ze bij de lamp zitten! Dan weet je ze tenminste te vinden met de vliegenmepper.
Helaas zijn ze erg eigenwijs en luisteren ze helemaal NIET naar enige commando's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een citroenplant. dat werkt echt onwijs goed. ik heb zelf een huis aan het water en dus ook gigantisch veel muggen. citronella sprays zijn wel leuk maar na een half uur is de lucht vervlogen en zijn ze weer terug. zo kaars werkt al langer maar die laat je toch ook niet zo snel de hele nacht branden naast je bed. een citroenplant geeft een constante lichte citroen geur af. je kan ze gewoon bij de locale tuincentra kopen.

daarnaast ruikt je huis altijd alsof je net heb schoongemaakt. handig als je onverwachts visite krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typies, want ik heb ook zon plant geprobeerd, maar de muggen trekken zich er niks van aan. Ze kwamen evengoed op visite. Misschien zijn de muggen in het hele land verschillend. Een ander verklaring heb ik er anders ook niet voor
er is daar een speciaal houdertje voor die je in het stop contact kan doen dat maakt de muggen dood, maar helaas weet ik niet hoe het heet en waar je het kan halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een spray als je er op spuit vallen ze allemaal gelijk dood op de grond
Je kan hem ook tegen andere dieren kunnen gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd dan zijn ze zo dood. Ik heb ook zon spuit. maar ik leg zelf ook bekant het loodje. Zulk stinkspul is t Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook tegen katten? Grapje!!!!!!!!!!!!
Een klamboe om je bed werkt beter dan de muggen wegjagen, want voor iedere mug die je wegjaagt komt er wel weer eentje binnen. Misschien hoor je ze dan nog zoemen maar last van jeuk heb je in ieder geval niet.