Mijn wasmachine lekte doordat er een nagelijltje door het plastic van de bodem heen stak. Iemand een idee of je dat materiaal kunt lijmen?

Ik kan er alleen van de onderkant af bij. Misschien polyester of zoiets?

Toegevoegd na 41 seconden:
Het nagelvijltje heb ik er uit kunnen trekken vanaf de onderkant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (3)

Als het plastic is kan je er een stukje plastic overheen plakken of als het niet zo groot is misschien met kit dichtmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat het polyester is. In dat geval kan je het repareren met polyesterplamuur (niet echt goedkoop want meestal per kilo, wordt gebruikt voor bootjes). De randen van het gat goed schoonschuren of vijlen. Het geeft ook niet als je het gaatje wat groter maakt want de plamuur kan flinke gaten overbruggen, zolang het maar schoon is.
Ik zou even bij een winkel of de fabriek vragen of het inderdaad polyester is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Meestal kun je trouwens zelf wel zien dat het polyester is omdat daar de glasvezels zichtbaar zijn (eventueel vanaf de andere kant met lamp beschijnen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al gezegd met polyester dat bestemd is voor reparatie van bootjes, meestal zit daar een glasvezelmatje bij. Oppervlakte rondom de beschadiging goed droog, schoon en vetvrij maken, vloeibare polyester erop smeren, glasvezelmatje stevig erin drukken en dan de oppervlakte van het matje goed bestrijken, zodat het matje ingebed zit. En voor alle zekerheid een dagje laten drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de mooiste oplossing,liever nog 2 laagjes mat +1