Met azijn je doet een laagje azijn in de waterkoker en dan kook je dit , daarna kun je het water ook nog wel voor je koffiezetapparaat gebruiken.Daarna moet je nog wel 2 keer water koken anders blijf je de smaak van het azijn proeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaakazijn , kan je bij de ah halen werkt super
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met steradent het ontkalkingsmiddel water in waterkoker en steradent erbij
ronron1212