HELP ! Hoe gaskraan makkelijk dicht draaien ?

Help ! ik moet dus voor half 10 de gaskraan dichtdraaien door werkzaam heden op straat ofzo.. heel de straat ligt open haha , Maar mijn vriend is het dus vanmorgen vergeten toen hij naar zijn werk ging ! Nu heb ik eindelijk gevonden waar die zit hahah maar dat kraantje draait dus niet ! iemand een tip ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
4.3K

Het beste antwoord

Meestal moet je de kraan een klein beetje optillen voor je 'm kunt draaien. Het plastic dopje omhoog, en dan draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien de andere kant opdraaien of even aan de buurman of hij het wil doen. Als je het persé zelf wil doen moet je harder draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt niet lukt: de werklui opwachten en vragen of zij het voor je willen doen.