Als je 'buddies' of 'tesa powerstrips' na een lange termijn van de muur afhaalt: laat dat dan sporen achter op de muur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
7.1K

Het beste antwoord

Op een gladde muur laat het weinig sporen achter, maar op een poreuze/grove ondergrond blijft er vrijwel zeker iets zitten. De powerstrips nemen een stukje ondergrond mee als je ze wilt verwijderen, en de buddies zijn juist erg lastig te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat kruimelig. Op hout is dat geen probleem. Veeg je het met je nagel er zo af. Maar op de muur met behang moet je voorzichtig te werk gaan. De buddies verwijderen beter dan de powerstrips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal van de ondergrond afhangen maar ik had gespoten muren en gebruikte van die roze pritt buddies en die lieten een rozige vlek achter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Powerstrips in ieder geval nooit zomaar eraf proberen te trekken. Als je een powerstrip aan het lipje omhoog of omlaag trekt, zodat hij uitrekt, dan laat hij al snel los. Haast nooit zie er dan iets van.

Buddies verwijder je het beste met een nieuwe buddy. Gewoon er overheen rollen of 'gummen'.