Wat is dit voor plant?

Deze staat sinds kort in onze border op een plek waar ik mij niet kan herinneren daar een vaste plant te hebben geplaatst. Het is zeker geen Lupine, mits er nog andere Lupinesoorten zijn dan die ik ken. Verder vinden wij het eigenlijk nog het meest op een marihuanablad lijken.

Toegevoegd na 16 minuten:
N.a.v. de antwoorden om even met de woorden van Erik Hulzebosch te spreken: 'Mu'j nog wied?" "Neuh, nog een klein eindje" :-)))

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Pas maar op dat ze je tuin niet ruimen, hangen er al lampen boven? Want ja, het is marihuana plant, maar niet die waar je veel geld mee kan verdienen , maar een die als zaad in het vogel voer zit, het worden mooie en grote planten.

ja dat is een cannabis sativa hollandia de meest commerciële wietplant . de zaadjes van deze zitten ook in vogelvoer en bij karpervissers is het zaad ook bekend als aas.

Het spijt me, maar het is geen Cannabis. De wietplant heeft gekartelde bladeren en een andere nerfstructuur. Wat het wel is weet ik niet want ik ben geen Botanicus. Wat het niet is weet ik wel, want ik groei ze zelf. ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100