Wat is dit voor plant?

Deze staat sinds kort in onze border op een plek waar ik mij niet kan herinneren daar een vaste plant te hebben geplaatst. Het is zeker geen Lupine, mits er nog andere Lupinesoorten zijn dan die ik ken. Verder vinden wij het eigenlijk nog het meest op een marihuanablad lijken.

Toegevoegd na 16 minuten:
N.a.v. de antwoorden om even met de woorden van Erik Hulzebosch te spreken: 'Mu'j nog wied?" "Neuh, nog een klein eindje" :-)))

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt inderdaad op hennep!

Het beste antwoord

Pas maar op dat ze je tuin niet ruimen, hangen er al lampen boven?
Want ja, het is marihuana plant, maar niet die waar je veel geld mee kan verdienen , maar een die als zaad in het vogel voer zit, het worden mooie en grote planten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh dat meen je niet! Mijn man en ik hadden er al grapjes over zitten maken. Hoe kan zoiets nu in mijn border komen? Vindt het overigens wel lol :-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb het al doorgegeven, zijn nu onderweg!!
Dat wordt ruimen!
Kan alles in een container?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou op! Mijn man en ik liggen hier helemaal in een deuk van het lachen :-))) Yah man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, en die zaden in het vogelvoer zijn van planten met erg weinig THC, dus drogen en oproken heeft vermoedelijk weinig zin, jammer hè ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whahaha echt lachen dit
i dont wanna clean my room because i get hight oehhoe whaha
dan doet ze onrkuid weg halen want wiet is ook onkruid en dan midden voor o straat whaha vuilniszakkenvol en dan politie voorbij zien rijden he haha word je opgepakt voor iets waar je totaal niks van af weet alleen jammer dat hun antwoorden met jaja zeggen ze allemaal XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Meander, kan toch nog even duren, ze zijn eerst naar een andere klus, daar staan er nog veel meer, zo tegen 19.00 uur zijn ze bij je, zitten er trouwens al bloemetjes aan?
Geef er zo 15 euro voor, dan kom ik zo even langs, goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hem aftopt dan krijg je een hele mooie brede struik.
anders kan deze soort wel 4 / 5 meter hoog worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toegegeven, niet het eerste goede antwoord, maar wel de leukste in dit geval :-))) Ik heb ervan genoten!
+10

Andere antwoorden (2)

ja dat is een cannabis sativa hollandia
de meest commerciële wietplant .
de zaadjes van deze zitten ook in vogelvoer en bij karpervissers is het zaad ook bekend als aas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh! Maar goed dat ik hier niet met naam en adres genoemd wordt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahhahah
Het spijt me, maar het is geen Cannabis. De wietplant heeft gekartelde bladeren en een andere nerfstructuur. Wat het wel is weet ik niet want ik ben geen Botanicus. Wat het niet is weet ik wel, want ik groei ze zelf. ;)