Geeft een fuchsia minder bloei als ie in het voorjaar in de oude aarde is blijven staan en ook niet verpot is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

als je fuchsia in een flinke pot staat, en vorig jaar van maart tot september wekelijks voeding heeft gehad, dan is het niet nodig hem jaarlijks te verpotten.

als je daarentegen de plant uit de pot haalt en het is een grote wortelkluit, en de wortels komen door de gaatjes aan de onderkant, dan is het nodig de plant te verpotten en lekker de ruimte te geven.
ook als je weinig of geen voeding hebt gegeven, is verpotten noodzakelijk.

hoe beter je voor de plant zorgt, hoe rijker hij bloeit.
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk wel, de voeding in de aarde is ook een keer op.