Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een rhodos dg600 gekocht maar er zit geen starter op. Wie weet welke type er op moet?

Picture for question
9 maanden geleden
in: Tuin
jc54
9 maanden geleden
Ts dit wat je zoekt?
https://www.gras-maaier-bladen-enzo.nl/rhodos-grasmaaier-onderdelen/rhodos-bcm-dg600-onderdelen-c-3054_27775_27776_33196.html?view=all
Julian0408
9 maanden geleden
Ja dat is hem wel denk ik alleen zoek ik eigelijk een goedkopere.
tinus1969
9 maanden geleden
Dot is geen antwoord maar ern soort reactie.
Gwen
9 maanden geleden
Voor de Rhodos DG600 heb je meestal een handstart of elektrische starter nodig, afhankelijk van het model en de configuratie. Het is belangrijk om de specificaties van je model te controleren, omdat verschillende versies verschillende starters kunnen vereisen. Kijk in de handleiding of op de website van de fabrikant voor specifieke details over de starters die passen bij jouw motor. Als je de starter nog niet kunt vinden, is het verstandig om contact op te nemen met de dealer of fabrikant voor het juiste onderdeel. Wie heeft er ervaring met de Rhodos DG600 en kan hierover tips of advies geven? Welke starter bleek voor jullie het beste te werken?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing