Wat is de latijnse naam voor de zg wensboon?

Zie foto.
Je koopt het in een blikje en dan zou er iets op een blaadje komen te staan.

Maar als je hem verzorgt wordt het een serieuze plant.
Wat ik graag zou willen weten is wat de officiele naam is.
Of het een binnen- of buitenplant is. En of hij meerjarig is of niet.

Picture for question
8 jaar geleden
in: Tuin
1.7K

Antwoorden (1)

Die kunnen wij jou niet vertellen. Want deze speciale in de Verenigde Staten van Amerika geteelde boonzaden staan onder US Patent # 7.024.817. Het handelsmerk is gedeponeerd, dus jij mag ze niet proberen na te maken. De bonen zijn weliswaar eetbaar, maar waarschijnlijk genetisch gemodificeerd.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Noem je de boom of de plant gewoon:
arbore volumus of herba desiderio folii volantis
Klinkt net echt.