Wie weet welk schimmelwerendmiddel voor het stekken je waar kunt kopen (liefst online) ?

Ik ben op zoek naar een schimmelwerendmiddel voor het stekken.
Heeft iemand enig waar je dit (online) kunt krijgen en welk merk
of product dit is.
Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
8.1K

Antwoorden (1)

een voorbeeld van een schimmelwerend middel is Ecostyle Vital. Dit kun je kopen bij het tuincentrum. Gebruik het liefst een biologisch afbreekbaar middel zoals dit.

http://www.deoosteindeonline.nl/product/746/ecostyle-vital-gebruiksklaar-500-ml

Online te koop bij o.a. De Oosteinde online, maar als je even via google zoekt, vind je er vast wel meer webshops.

Als je de stekken in een stekkist niet te dicht plant en de stekbak goed lucht (voor een goede hygiëne zorgt an de aangetaste delen wegsnoeit tot op het gezonde weefsel heb je zeer waarschijnlijk geen schimmelwerend middel nodig.

Dit is mijn stekjes bak, heb geen last van schimmelziektes tot nu toe en gebruik ook geen schimmelwerend of wat voor middel dan ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze staan dus in de lege toiletrolletjes