Hoe kun je zelf humusrijke grond maken?

Ik wil voor het eerst courgettes zaaien maar die moet op een humusrijke grond geteeld worden. Wat kan ik er zelf aan doen om die grond humusrijk te maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
3.2K

Antwoorden (1)

Je kan het beste in een tuincentrum deze grond kopen,als je dit zelf wil maken
moet je een compost hoop zelf gaan maken,maar daar heb je nu niets aan..
Op internet kan je kijken hoe je te werk moet gaan om volgend jaar je eigen compost
hoop te hebben.
Je moet natuurlijk wel plek hebben in de tuin om plaats te hebben om zo,n hoop
te maken,er zijn ook speciale bakken te koop waar je compost in kan maken.
burgos
10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
Komt op het zelfde neer hoor.