Wat houdt in onderstaand de totaalprijs in, is dat inclusief de ledverlichting of komt die er nog eens overheen?

Ik wil een terrasoverkapping kopen. Ik heb een offerte gekregen en daarin staat het hele verhaal + ledverlichting voor € 150,- totaalprijs €1932. Nu willen we toch het geheel laten plaatsen. Afgesproken dat het plaatsen € 600,- kost. Dan kom ik uit op € 2532, De € 1932, wat de totaalprijs is, + de € 600 plaatsen. Nu kreeg ik een nieuwe offerte met plaatsen erbij in, en kost het mij € 2682,- Dus houdt het in dat ik de ledverlichting wel apart moet betalen. Klopt dit? of is totaalprijs met ledverlichting erbij in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Zoals ik het lees is de prijs 2682 euro en dit is dan all-in dus inclusief plaatsen en inclusief de ledverlichting en uiteraard ook het geheel aansluiten.