waar kan ik zwarte aarde weggooien?

wegens tuin bestrating heb ik 2-3 kuub zwarte aarde overbodig. Waar en hoe moet/kan ik het kwijt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mail me maar, in de buurt van Woerden, haal het zo op.

Het beste antwoord

is geheel afhankelijk van de gemeente waar je woont. Neem contact op met de gemeente en zei kunnen je alles vertellen.

Hieronder een voorbeeld van de gemeente Delfzijl. Meer info over grond is ook te vinden op de site van de overheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Even in een lokaal krantje zetten als "gratis af te halen" en daar zullen u wel een paar mensen heel dankbaar voor zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb al op marktplaats gezet, maar nog geen reacties (((
veel boeren vinden het niet erg als je het bij hun stort.
Vraag gewoon een willekeurige boer in omgeving

Goeie ervaring mee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben een braakliggend fietscrossveldje in de buurt waar altijd behoefte is aan nieuwe cross-hobbels. Jij misschien ook?