hoe lang duurt het voordat het water van zwembadje op temperatuur is?

Ik heb een zwembad(je) van 2400 liter in de tuin gezet en gevuld met water (ongeveer 10 graden). Vandaag is het nog te koud om er in te gaan, dus ben ik niet van plan er in dit stadium al extra warm water bij te doen. De komende dagen wordt het ongeveer 26 graden. Omdat ik wil weten of ik met het vullen van het badje er rekening mee moet houden of er extra heet water bij moet, wil ik graag weten hoe lang het zal duren voordat het water een beetje aangenaam is (tussen de 23-25 graden)...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Antwoorden (1)

Als het zonnetje lekker schijnt en je legt er huisvuilzakken op is het morgenmiddag lekker warm.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zwart plastic is inderdaad een goed idee.