Hoe krijg je stoeptegeltjes weer helder fris?

ik heb in mijn achtertuin de zgn waaltjes liggen en wat ik de afgelopen jaren al niet geprobeerd heb om ze weer zo mooi schoon te krijgen ...tot nu toe is het mij niet gelukt.
Hg product werkt niet, pure azijn niet..die middelen tegen groene aanslag die je bij het tuincentrum allemaal kunt kopen werken ook niet!

deze waaltjes liggen ook in de voortuin en daar zitten olievlekken op wat ik er ook niet af kan krijgen.

wie heeft voor mij dé tip zodat ik nu eens van die groene aanslag en olievlekken afkom ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe is het met de was?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha...ja GOED!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn.

Het beste antwoord

Pure schoonmaakazijn erop dus niet verdunnen, in laten trekken en schoon na een paar dagen.
Het maakt niet alleen schoon maar dood ook de wortels.

Toegevoegd na 3 minuten:
De hogedruk reiniger, spat heel veel modder op.

Toegevoegd na 1 uur:
Bio-tex, kijk even naar deze link.

Bedankt hoor voor alle tips, ik heb het terras schoongemaakt met biotex en.... zilverschoon en ruikt erg lekker. ...
www.cavalierpage.com/forum/topic.php?id
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De hogedrukreiniger die je eventueel kunt huren :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+. Dat is HET middel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mogt dat nooit van mijn man, die straten maker was, dit omdat je de voegen tussen de tegels wegspuit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er daarna wat straatzand over gooit en dat inveegt is het probleem opgelost.
Javel + water en grondig schrobben
14 jaar geleden
Wij doen het altijd met de hoge druk reiniger en dan zo'n speciale terrasreiniger eraan vast. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hogedrukreiniger!!
Je spuit er zelfs verf mee van de stoeptegels (als je het er toevallig op hebt zitten ghehe)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groene zeep en schrobben!
Ivana
14 jaar geleden
Eerst weken met vloeibaar wasmiddel, dan schrobben met een bezem, dan schoonmaken met de hogedrukreiniger en ten slotte bleken met chlorix.