Moet je een inklapbare partytent toch vastzetten (zie uitleg)?

Blokker adverteert met een inklapbare partytent (partytent Guarda). Ik overweeg zoiets an te schaffen als een zomers, tijdelijk afdakje tegen zon en regen.
Kan ik die zo op mijn terras neerzetten? Of moet ik die toch vastzetten met scheerlijnen of iets dergelijks?
Iemand ervaring hiermee? Kan je deze op je eentje in- en uitklappen, of heb je hulp nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak zijn de poten ook vast te zetten, maar dat is in de advertentie niet te zien. Als je hem niet inklap of het vergeet en het gaat waaien tijdens bijvoorbeeld een onweersbui, dan moet ie heel goed vastzetten, anders gaat ie echt de lucht in.

Het beste antwoord

Altijd vastzetten. De onze lag ooit drie tuinen verderop, kapot
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh jee, nee, dat wil je niet. Maar hoe zet je zo'n inklapbare partytent dan op een eenvoudige manier vast?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met scheerlijnen inderdaad, vanaf de hoeken naar beneden. En wellicht iets in het midden?

Andere antwoorden (1)

Lijkt me nooit slecht om toch vast te zetten. Anders als het wat hard waait is hij misschien al snel stuk en dat zou wel jammer zijn. Heb ooit zoiets opgezet maar samen met mijn broer. Dat ging goed. Alleen lijkt me dat niet simpel. Als het gaat toch even hulp vragen.