Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang heb je zon bij een tuin op het oosten die 8 meter diep is?

Het is een tuin van een rijtjeshuis van 3 verdiepingen, buurhuizen zijn ook zo. Tuin is circa 8 meter diep. Het is een koophuis die ons interessant lijkt, maar we zijn bang dat we weinig zon zullen hebben gedurende de dag. in mijn beleving heb je alleen in de ochtend zon. Er staan geen hoge bomen in de tuin. Bij de buren weet ik niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
18.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk de halve dag dus 4 uur ongeveer denk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt maar aan het jaargetij
in de zomer zal je langer zon hebben dan in de winter
zelf had ik ook een tuin op het oosten in een rijtjes huis en in de zomer begon de schaduw rond 2 uur en tegen 6 uur was die aan het einde van de tuin die ook zon 8 meter diep was
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf de vroege ochtend tot een uur of een in de middag ( zomer tijd) , volop.
Hierna begint er een schaduw in je tuin te vallen, die halverwege de middag je hele tuin zal beslaan.
Vlak voor zonsondergang mogelijk nog een uurtje zon.
Eigenlijk is dit erg fijn, want al vroeg in de ochtend heb je al volop zon en als tegen de middag de zon te warm wordt, krijg je al schaduw en kan je een aantal uren, of in de schaduw zitten, of achter in je tuin in de zon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding