Waar kan ik een badkamerplant kopen in (de buurt van) Rotterdam?

Mijn moeder wil er graag een hebben voor Moederdag, maar ik heb geen idee waar ik zo'n plant kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Voor de badkamer zijn varens erg geschikt, die kun je gewoon op de markt of in de bloemenwinkel (uiteraard ook tuincentrum) kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een geschikte badkamerplant is een Parapluplant (Cyperus alternifolius), te koop bij tuincentra.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyperus_alternifolius
Kan wel groot worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al jaren een zg Vingerplant in de badkamer, die kan goed tegen wat donkerder staan en tegen vocht.
Die kun je in alle tuincentra kopen.

Voorwaarde voor een plant in de badkamer is wel dat er een raam in de badkamer is.
Is die er niet, kun je ook hele mooie kunstplanten kopen (ook in een tuincentrum)

Toegevoegd na 2 minuten:
Het heet geen vingerplant, maar een gatenplant.