Weet iemand wat voor struik dit is?

Sinds kort wonen wij in een huis met een tuin die we helemaal aan het ontdekken zijn. Aangezien we nog niet echt groene vingers hebben willen weer graag weten wat dit voor struik is.

We dachten zelf een kiwi, maar als ik daar op zoek zie ik niet onze struik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
Rieneke1
12 jaar geleden
mijn eerste idee is ook een kiwi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mogelijk een mannelijke Kiwi, daar lijkt hij het meeste op, er zijn ook vrouwelijk Kiwi's en om het nog moeilijker te maken, zijn er tegenwoordig ook Kiwi's die zowel man als vrouw zijn en dus vruchten geven.
Heb je een man, dan krijg je dus nooit Kiwi's en moet je er een vrouwtje bij zetten.
Hoe kan je dat zien?
Als de Kiwi straks gaat bloeien, zitten er of alleen meeldraden in ( man) of alleen een stamper ( vrouw)
Heb je een nieuw soort dan hebben ze meeldraden en stampers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor Ed als het zou kunnen hier...

Het beste antwoord

100% goed. Een kiwi struik.
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maar zij zegt dat als ze daar naar zoekt 'm niet vindt. Heb jij een afbeelding die bewijst dat het tóch klopt?
jc54
12 jaar geleden
Nee, de meeste afbeeldingen hebben volwassen blad en daar vind je deze uitlopers niet op. Ik heb zelf kiwi struiken in mijn tuin gehad, vandaar dat het mij bekend voor komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 % waar!!
+
Amadea
12 jaar geleden
Wie heeft hier nou weer een minduim geplaatst? Wat een aso!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even een kleine toevoeging: een kiwiplant is een klimplant.
De meeste kiwiplanten zijn (helaas) tweehuizig, dus of er ook daadwerkelijk vruchten aan zullen komen... http://www.neerlandstuin.nl/planten/kiwi.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Die minner kon het gewoon niet hebben dat iemand 5 plusjes had...nou kijk eens minkukel...nu zijn het er 6 dankzij jou!