De brem staat nu niet meer in bloei, waarom zitten er dan nog vliegen in?
Misschien zit er luis in en die geven een zoete stof af en daar zouden misschien vliegen op af komen.
Maar er zijn heel veel planten waar vliegen op af komen, maar dat geeft toch niets, die doen niets en het zijn geen huisvliegen
Ook zijn er nu talrijke soorten zweefvliegen, maar die doen ook niets, insecten horen nu eenmaal in de natuur.
Je kan toch niet op iedere vlieg gif spuiten?
Heb ik je verkeerd begrepen dan hoor ik het nog wel.