Ligt er nog ergens in Nederland sneeuw?

En dan echt buiten in de natuur!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (5)

Hier liggen nog aantal hoopjes sneeuw waar alles op elkaar lag. Dit is nog niet gesmolten maar dat is te verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier liggen er nog overal bergen op parkeerterreinen (Opgeschoven)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hier en daar nog wel van die ruggen die opgewaait zijn door de wind.
en in bouwland in droge sloten. maar niet genoeg om te langlaufen als dat nog je bedoeling is.
maar met de temperatuur voor de komende dagen zal dat ook snel verdwenen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier niks rond alkmaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in Zaanstad niet gelukkig