Hoeveel kost 100 liter water?

Met dit droge weer geef ik de planten in mijn tuin om de dag water, zo'n 100 liter per keer. Maar nu vraag ik mij af wat dat allemaal kost. Niet dat ik straks een hele hoge rekening krijg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
29.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een regenton heb ik al, maar geen regenpijp. en de regenton is snel leeg.

Het beste antwoord

Een kuub water (1000 liter) kost inclusief belasting ongeveer €1,10 Dus 100 liter kost ongeveer 11 cent. Als je dus deze zomer 100 keer je planten in de tuin water geeft, kost het water je dit jaar zo'n 11 euro meer dan wanneer je dat niet zou doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Moet je je jaarrekening kijken dan is met een makkelijk reken sommetje dat wel uit te rekenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet heel erg veel; 1000 liter water kost €1,68.
1.68:100 = €0.0168.

Maar als je om de dag doet kan dat bedrag wel aardig oplopen!

Toegevoegd na 5 minuten:
De bron is trouwens van vandaag ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, ik weet het niet. Dit is wel inc. belasting. Vond het op nu.nl wat mij een betrouwbare bron lijkt.
Ik weet niet wat duur is hoor, ben 15 dus nog totaal geen verstand daarvan :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jup, maar tis realistischer mét die belastingen, hoewel jou antwoord ook goed is natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee zijn antwoord is niet goed want hij zegt
1.68:100 = €0.0168 maar dat moet zijn
1.68:10 = €0.168 ofwel 17 cent.
Ligt er aan waar je woont, maar niet meer dan 20 cent.