wie heeft er ervaring met elec. bladblazers,waar moet ik opletten?

De meeste zijn mij eigenlijk veel te groot,lijkt mij namelijk niet erg handzaam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

we hebben er net eentje gekocht van black en dekker 3000 watt , was in de aanbieding bij de multimate voor 79,95 met twee aparte mondstukken.
Eén kleine handzame waarmee je de bladeren bij elkaar kunt blazen, en een grotere waarmee je de bladeren opzuigt en die hakselt ze dan gelijk. Hij bevalt ons zeer goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wij hebben een electr. Black & Decker bladblazer en zijn daar heel tevreden over - hij blaast en zuigt, naar willekeur. Wij hebben wel een grote tuin en lange oprit en voor een kleinere tuin is misschien gewoon bezemen en harken en opvegen de beste manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan wat je ermee gaat doen, is het alleen voor een klein tuintje? Of ga je grootschaliger te werk?
Voor een kleine tuin kun je prima uit de voeten met een elektrische bladblazer, voor de grotere klussen zou ik een benzinemotor nemen, meer blaas/zuigkracht en handiger.
Het is vrij handig als er een hakselaar in zit, is je zak niet zo snel vol als je het blad opzuigt, moet je alleen geen stenen opzuigen want de meesten kunnen daar niet tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een grote tuin kan heel goed met een elektrische blazer, onze tuin is 1300 m2 en wij hebben er geen problemen mee