Ik heb een elektrische scentsy wax brander gekocht, kunnen hier alleen maar wax melts van scentsy zelf in?

Hi!

Ik ben nog al nieuw in de wax melt wereld. Een paar dagen geleden heb ik een elektrische scentsy wax brander gekocht. Deze komt vandaag binnen. Ik vroeg me af of dat er alleen maar wax melts van scentsy zelf in kunnen?

een jaar geleden
in: Interieur
2.2K

Antwoorden (1)

Ja, in principe wel.
Scentsy: “Scentsy waxbars zijn gemaakt om te worden opgewarmd in Scentsy warmers. Dit betekent dat we de exacte temperatuur kennen waarop de wax wordt opgewarmd en dat we geurtesten uitvoeren om er zeker van te zijn dat we een zeer geurige, langdurige en veel veiligere waxmelt aanbieden.”

Omgekeerd kun je deze waxbars beter niet gebruiken in een andere kaarsenverwarmer.
“Het wordt niet aanbevolen, omdat we onze repen zo ontwerpen dat ze een laag smeltpunt hebben en alleen lampen met een laag wattage of verwarmingselementen in onze warmers gebruiken.”
een jaar geleden