Hoi Ik heb een vraag. Ben opzoek naar deze bank in het zwart , maar wil graag weten welke merk het is, of waar het te koop is? weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet te zeggen.
Dit soort banken is overal te koop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je nou dezelfde die van de week een foto van een zwarte bank plaatste en de naam vroeg want die heb ik keurig gegeven. http://www.moensmeubelen.be/natuzzi/natuzzi-sydney.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overal hebben ze dit soort banken, het is gewoon een hoekbank met loungedeel.

Antwoorden (1)

heb je hier al een gekeken ?hier staan hoekbanken en staat je gedachten er wel tussen