New York tiener kamer, wie heeft er leuke ideën?

Mijn zoon van 12 is helemaal weg van New York, van de zomer gaan we zijn kamer opknappen en ik zou het leuke vinden om hier een 'New York' tintje aan te geven, maar kom zelf niet verder dan het ophangen van een mooie poster van de sky line. Wat is nu typisch New York?
Iemand misschien leuke ideën. Wel redelijk low budget aub.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Het beste antwoord

fotobehang van NY op één muur van zijn kamer.
eindeloos mooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verf een skyline op zijn muur. Geef de kamer eerst een lichtblauw tintje en schilder er achteraf wolkenkrabbers op in zwarte verf. Zo lijkt het alsof hij tussen de wolkenkrabbers leeft, heb jij je geldbeugel niet onnodig leeggemaakt en heeft je zoon een originele kamer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk! +1
-yankees cap & bat

- holland amerika lijn poster

http://www.posters.nl/info/metalen-wandplaten-wandplaten-8x11-cm-alles-holland-amerika-lijn_8_31269.html

- star spangeld banner (zie avatar) + text
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kauwgum, Vrijheidsbeeld, wolkenkrabbers,
plaatjes van times square, central park, wallstreet,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zo'n kauwgomballenautomaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker, maar wel lastig als hij een beugel heeft.
licht-reklame, om times square na te bootsen.
En een idee voor foto-behang: een luchtfoto van NY
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Low budget en creatief: maak dan een mooie muurschildering met een detail van het vrijheidsbeeld uitvergroot, of dit op het bureaublad. Of maak een soort behangrand met de skyline (maak hier eerst een sjabloon van, en tamponeer dit dan op de muur in patroon). Of verf de ombouw van het bed in de gele taxi-kleuren. En even marktplaatsen op een mooie neon-lamp :-) http://link.marktplaats.nl/339784163
Of gordijnen in de kleuren van de vlag met zwart-wit piano-achtige vitrages. Je kan ook een wit rolgordijn nemen en deze opleuken met een tekening met merkstift van bijvoorbeeld het vrijheidsbeeld.
Leuk idee!