wat houdt dit in: I.c.m. ondervloer + plinten : 2,98 pm2! ?

mijn vriend en ik hebben mooie laminaat voor spotgoedkoop gezien, maar dit staat erachter (I.c.m. ondervloer + plinten : 2,98 pm2!), wat houdt dat in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
3.3K

Het beste antwoord

Dit zal betekenen: als je tegelijkertijd óók de ondervloer en de plinten bij die winkel koopt pas dan betaal je 2.98.per vierkante meter. De uiteindelijke rekening is dus 2.98 voor het laminaat en daarbovenop de prijs voor onder vloer en plinten . Reken erop dat je voor die laatste 2 produkten de hoofd prijs betaald want 2.98 is een onwerkelijk laag bedrag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He, zo had ik het niet bekeken. Het is raar om zo te adverteren, maar verklaart wel de prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga er vanuit dat ik gelijk heb. Zó niet dan hoor ik het graag want dan leg ik het zelfs in de kruip ruimte onder mijn huis! Succes ermee
burgos
11 jaar geleden
Joh Robert,wat ben jij pienter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je.! Al ligt hier laminaat van 80 euro m2 zonder onder vloer ed . Als ik de prijs van 3 euro hoor dan ben ik dus eigenlijk helemaal niet zó pienter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk. Ik denk dat ik de advertentie heb gevonden en het staat er wel in kleine letters , geen enkel linkje met uitleg. To good to be true dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3,49 per m2 (zonder ondervloer)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00213515/
En het ziet er nog netjes uit ook.
Natuurlijk niet vergelijkbaar iets van 80.- , ten miste dat hoop ik voor robert1974.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja.. Nu ligt het er al... Waarschijnlijk voor de komende 10 jaar dus het is prima zó ! Maar 3.50 is óók al extreem goedkoop zeg . Al heb ik hier wel een ikea kastje en als je hard niest dan blaas je de fineer eraf. Hoop dat die laminaat beter is!
burgos
11 jaar geleden
Toch vind ik je pienter Robert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou. Nogmaals bedankt dan! Altijd aardig een compliment.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van 80,- blijft vast wel wat langer liggen dan 10 jaar.
Die van de Ikea schijnt best goed te zijn, 10 jaar is te halen, maar dat is natuurlijk zeer afhankelijk van het gebruik. Een slaapkamer heeft minder te verduren dan een woonkamer en een eetkamer waar veel met stoelen geschoven wordt..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk. Maar dit was aanzienlijk duurder doordat het diagonaal werd gelegd . En het leggen vd vloer zit óók in dat bedrag. Dus vergelijk is beetje scheef. Sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt! je had gelijk de prijs werdt alsnog erg hoog omdat de plinten en ondervloer erg duur waren. dus hebben het niet gedaan

Andere antwoorden (1)

Je moet ook rekening houden met de prijs van de laminaat vloer of dit incl of excl btw is. Zo dachten wij ook een hele goeie deal te hebben. We hebben er 50km voor gereden en toen we daar aan kwamen bleken alle prijzen excl. btw te zijn. Er kwam dus nog best een bedrag boven op uiteindelijk.