Lichte kleuren, niet teveel meubels, geen tierelantijntjes en rommel opruimen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kort maar krachtig! Allen bedankt voor de leuke antwoorden :-)

Andere antwoorden (4)

lichte kleuren gebruiken op de muren (vooral blauw en groen zullen het effect vergroten), spiegel ophangen aan de muur, niet teveel accessoires gebruiken, hou het plafond wit, geef meubelen een kleur die dicht bij de kleur van de muur komt zodat ze als het ware opgaan in de achtergrond, laat zoveel mogelijk licht de kamer in komen, ruim je rommel op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet te vol maken met veel meubels en vooral niet te massieve meubels. Zoveel mogelijk in lichte kleuren werken. De z.g. naturel kleuren met licht grenen of white -wash finish werken rustig en goed. Daar kun je dan een paar (fel) gekleurde accenten bij doen, zoals kussentjes, tafellopers, plant overpotten, vazen, sfeerlichtjes, kaarsen, bloemen etc. Geen drukke vloerbedekking met ruiten ofzo maar laminaat, parket ( dit geeft lengtewerking) onder de eethoek of bankstel een karpet (effen of met motief in lengtewerking met de kleur(en) van je accessoires, of vaste vloerbedekking in lichte kleur. Verder veel spiegels. Laag dressoir met grote spiegel erboven, tegenover een vitrinekast met spiegelachterwand
en hierin glazen, of glazen objecten, werkt erg goed. Zorg dat het licht en opgeruimd is, dan ziet het er al ruim uit.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor alle items die u noemt is ons huisje echt te klein! :-))
SPIEGELS.

Je huisje altijd netjes opruimen, mooie bos bloemen indien mogelijk.

Niet te veel spullen in je huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle voorgaande antwoorden zijn goed. Ik zou je nog de tip willen geven die ik ooit eens van een kenner kreeg: Als je een kleine kamer groter wilt laten lijken, gebruik geen hoge kasten tot aan het plafond, maar halfhoge kasten Zo min mogelijk, maar in ieder geval niet te hoog.