Wie weet waar ik ouderwetse gordijnrails kan kopen met een I-vorm, waar de runners als het ware omheen grijpen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Rail heeft een I-vorm (zie dwarsstreepjes) en de runners gaan om de onderste dwarsstreep heen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3.1K

Het beste antwoord

Bij de grote bouwmarkten zal het moeilijk worden, beter kan je het bij kleine doe-het-zelf-zaken kijken. Ook bij de ijzerboer wil er nog weleens wat liggen, alsmede in bouwskips.

Je kunt echter ook een I-profieltje gebruiken, die staan gewoon in een rek bij de bouwmarkten (1 runnertje meenemen om te kijken of het past).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij kwantum,tenminste afgelopen mei wel nog,kijk even op hun site .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens bij Scheepers interieur te Eindhoven 040 2517950
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij een tweedehands winkel.
Die hebben meestal nog wel zulke rails liggen.
Succes ermee.