Wat is een goed programma om interieurs, badkamers, keukens, kamers etc. in te tekenen in plattegronden?

Ik zie wel eens dingen van interieurarchitectenen en dat ziet er dan heel gelikt uit. Met bibliotheken etc. 2D of 3D mag allebei.
En ik bedoel echte goede programma's zoals profs ze gebruiken.

Toegevoegd na 1 uur:
Bedankt voor de reacties zover maar het blijven programmas voor de hobby en niet voor de pro.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ken trouwens Piranesi en Artlantis. Wat ik zoek zijn die of het programma dat een bibliotheen heeft met meubelen etc. Makelaars gebruiken het ook wel eens.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Onze architect gebruikt Nemetschek - Allplan zie link 1. Verder heb ik hier een oude test versie van groboto van Braid Arts Labs. Hiermee kon je creatieve 3D tekeningen maken. Link heb ik zo niet. Link 2 is van Bentley welke ik ook via google gevonden heb. Link 3 is van Autodesk.

Je hebt een aantal architect-programma's in de range "Super Architect 3D" bronze t/m platinum. Hoe duurder het programma dat je koopt, hoe meer er logischerwijs mee kan. Je kan daarmee erg goed interieurs in plattegronden plaatsen, en er dan virtueel doorheen lopen. De programmatuur is te koop bij easycomputing.

Ik heb een keer op de site van VT-wonen een simulatie gemaakt, die achteraf een bijzonder goed beeld van de werkelijkheid heeft gegeven, van onze huidige woonkamer. Natuurlijk geen proffessioneel programma, maar wel gratis! 3D roomplanner, check de link Toegevoegd na 52 seconden: http://www.navigram.com/v09/applications/vtwonenplanner.html','roomplanner','toolbar=no,scrollbars=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,resizable=yes,width=800,height=600,top=,left= Toegevoegd na 1 minuut: http://www.navigram.com/v09/applications/vtwonenplanner.html Vorige link werkt niet, dit is de goede.

MS Visio is een makkelijk te gebruiken pakket.

op de site van ikea kan je ook alles inrichten.(met hun meubelen dan)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100