Ik ben opzoek naar een wandklok van ongeveer een meter doorsnee, in welke winkel kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.9K

Antwoorden (6)

Ik heb een dergelijke klok wel eens bij Trendhopper gezien, daar hebben ze een grote varieteit. Misschien eerst even bellen?

Toegevoegd na 2 minuten:
T:033-4343444
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.marktnet.nl/Mooie-klok-1-meter-doorsnede-ook-kleiner-9228996.htm
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze website verkopen ze wandklokken tot een diameter van 95 cm.
12 jaar geleden
Bij de expo hebben ze ook vaak rare en hele grote klokken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet of de klok nieuw moet zijn of tweedehands maar op de eerste bron staat een tweedehandse te koop.

In de tweede bron staan een paar nieuwe klokken (webshop) maar die zijn wel wat duurder, ongeveer 300 euro.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is de grootste klokkenzaak in nederland.

http://www.klokken.nl/