zijn tapijt winkels verplicht om komende acties te melden?

Ik heb vanmorgen tapijt en laminaat gekocht en nu blijkt as zaterdag 40% korting te worden gegeven op dat tapijt en laminaat

Toegevoegd na 10 uur:
Het tapijt en laminaat heb ik besteld (gekocht) ik heb het dus nog niet!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gewoon retour sturen (indien het nog niet gelegd is). Of weigeren te betalen indien factuur nog niet voldaan is. Redelijkerwijs mag je aannemen dat een winkelier dit bij voorbaat weet.

Nee! Zo werkt het niet... dus, helaas pindakaas! (zie een aantal vragen terug ongeveer dezelfde vraag)

Over het algemeen zit er op dat soort producten gewoon een retourtermijn van een dag of 7. Ga dus terug naar de winkel, overleg de bon, en zeg dat je dat spulletje wilt inruilen voor laminaat en tapijt van zaterdag. De winkel is niet verplicht om jou op de hoogte te brengen van deze aanbieding, maar, overeenkomend met de voorwaarden, wel om artikelen terug in te ruilen.

Zo werkt het niet.. als je bij de supermarkt boodschappen doet kan het toch ook gebeuren dat de bijv. de koffie een dag later in de aanbieding is... je loopt dat risico bij elke aankoop die je doet..ongeacht wat je koopt.. en als je al getekend hebt voor de opdracht zit je er zo wie zo aan vast..

als het tapijt al van de rol gesneden is ,dan lijkt het me niet dat je het nog terug kunt brengen. Dus gewoon pech gehad !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100