zijn tapijt winkels verplicht om komende acties te melden?

Ik heb vanmorgen tapijt en laminaat gekocht en nu blijkt as zaterdag 40% korting te worden gegeven op dat tapijt en laminaat

Toegevoegd na 10 uur:
Het tapijt en laminaat heb ik besteld (gekocht) ik heb het dus nog niet!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
1K

Het beste antwoord

Gewoon retour sturen (indien het nog niet gelegd is). Of weigeren te betalen indien factuur nog niet voldaan is. Redelijkerwijs mag je aannemen dat een winkelier dit bij voorbaat weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal ie wel weten maar hoeft ie niet te melden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weiger te betalen? Helaas, de winkel heeft een aanbod gedaan, de klant heeft dat aanbod aanvaard, en daarmee is een bindende koopovereenkomst afgesloten.

Andere antwoorden (4)

Nee! Zo werkt het niet... dus, helaas pindakaas!

(zie een aantal vragen terug ongeveer dezelfde vraag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen zit er op dat soort producten gewoon een retourtermijn van een dag of 7. Ga dus terug naar de winkel, overleg de bon, en zeg dat je dat spulletje wilt inruilen voor laminaat en tapijt van zaterdag.
De winkel is niet verplicht om jou op de hoogte te brengen van deze aanbieding, maar, overeenkomend met de voorwaarden, wel om artikelen terug in te ruilen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo werkt het niet.. als je bij de supermarkt boodschappen doet kan het toch ook gebeuren dat de bijv. de koffie een dag later in de aanbieding is... je loopt dat risico bij elke aankoop die je doet..ongeacht wat je koopt.. en als je al getekend hebt voor de opdracht zit je er zo wie zo aan vast..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi Congoleo, als het om een pak koffie gaat hoor je mij niet, maar dit gaat om 350 euro!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt een pak koffie trouwens ook gewoon terugbrengen met de bon hoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is coulance, krullenkoppie, en pertinent géén recht. En in het geval van het tapijt: voor de winkel gaat het óók om 350 euro omzet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EVB: Maar het principe blijft gelijk.. of het nu koffie of tapijt in de aanbieding doet...
als het tapijt al van de rol gesneden is ,dan lijkt het me niet dat je het nog terug kunt brengen.
Dus gewoon pech gehad !