Welke zaak is over het algemeen goedkoper, Beter Bed of Matras Direct?

Toegevoegd na 10 minuten:
Het gaat om moltons en bedtextiel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ben eens aan het googelen geslagen, bij Beter Bed kon ik geen moltons vinden, Matras Direct had ze wel, maar niet echt goedkoop. Hier is een prijsvergelijker, misschien een idee?:

molton folder aanbiedingen per categorie , bij winkel Beter BedVoordeelmuis.nl toont vrijwel alle molton folder aanbiedingen van Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de ...
www.voordeelmuis.nl › ... › linnengoed › beddengoed -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat handig, thanks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsjeblieft! Ik heb overigens die van de Hema, 100% katoen, en reuze betaalbaar (en een van Leen Bakker, wel goedkoper, maar die heeft 80% katoen en de rest kunstvezel, vind ik minder).

Andere antwoorden (1)

BeterBed is in sommige artikelen aan te raden. MatrasDirect is in andere produkten weer voordeliger. Blijft lastig....