M'n matras zakt altijd een beetje in als ik erop lig. Is dit slecht?

Ik heb twee matrassen op elkaar. De matras waarop ik lig is dikker dan de onderste. Er komt altijd een soort kuiltje in na een tijdje. Hoe kan dat en is het slecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3K

Het beste antwoord

Misschien kun je die matrassen omwisselen? Dus de dunne boven? Wie weet scheelt dat.
Een inzakkende matras is niet goed. Je kunt er rugpijn door krijgen maar ook tal van andere lichamelijke klachten.
Misschien scheelt het ook als je het hoofdeinde nu eens aan het voeteneinde legt. Dan komt het drukpunt dus op een andere plek te liggen die misschien nog wat steviger is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is niet heel slecht maar kan wel na een tijdje pijn in je rug krijgen
Kijk eens op www.slaappunt.be
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de matras ondersteunt dan niet goed genoeg.
Meestal is het geen goed idee twee matrassen op elkaar te legen, tenzij ze daar speciaal voor gemaakt zijn zoals bij een boxspring.